Nový člen rodiny:)))

05.07.2010 08:38

Včera mě napadlo, že bych chtěla potkanici na mazlíka. Už jsem jednu před pár lety měla, takže klec jsem měla schovanou. Jeli jsme s manželem něco vyřizovat a samozřejmně jsem jela s přenoskou:D V prvním zverimexu měli jen dvě holčičky a jedna měla mláďátka a druhá vypadala, že je březí. Tak jsme s Klárkou umluvili taťku, že zajedeme ještě jinam. V druhém zverimexu měli spoustu potkánků a skoro samé holčičky. Vybrala jsem si krásnou slečnu, která mě zaujala jako první. Jak jsme dojeli domů nachystala jsem klec, ještě předtím jsem ukořistila venku větev z hrušky a mohlo se chystat bydlení:) Do klece dostala dřevěný domeček, který pro morčátka nevyužiju a provizorní hamak. Také jsem koupila speciální směsku pro potkánky, takže mohla hned začít bydlet. Bála jsem se že bude vystresovaná a může mě pokousat, ale hned při prvním kontaktu jsme se spřátelily a lozila mi za krkem a večer se se mnou dívala pod dekou na televizi:D Dnes ráno jsem jí vybrala jméno, aby na něj pěkně slyšela. Budeme jí říkat Charlott (Šarlot). První potkanice byla "Džesinka", ale nějak mi to nejde, dát jí stejné jméno, když už je Džess za duhovým mostem. Tady je pár fotek, jedna jak vypadá bydlení a na ostatních je Charlott, vyfotit jí na ruce, nebo na rameni, to prostě nejde:D, takže jsme se potom fotily v kleci:-)