Kamarádka:-)

06.07.2010 15:26

Včera jsme si s Klárkou vzali potkaní slečnu Charlott ven, různě po nás lozila z jedné na druhou a Klárku zamrzelo, že nemá svoji holčičku. Tak u nás nastalo velké přemlouvání tatínka, neboť jsem chtěla druhou holčičku i já:D Asi po hodině jsme ho přemluvily a vydali se do zverimexu pro druhou slečnu potkánkovou:-) Samozřejmně jsme jeli zase jako den před tím s přenoskou, protože potkánky měli. Odvezli jsme si domů černou Bertičku s bílým bříškem. Bertičce se líbí u mě za krkem, ale už mě včera stihla dvakrát pobobkovat a dnes mě i počůrala:D Charlottka je čistotnější, zato také divočejší, neboť neposedí a neustále někam zdrhá:) Snad se holky polepší a budou z nich super mazlindy. Jak říkala prodavačka ve zverimexu, "u Vás už se ten jeden potkan zdratí:D". Sice máme byt 2+1 a jsme tu jak sardinky, ale já bez těch zvířat prostě nemůžu být, manžel mi říká, že se odstěhujeme někam na venkov, abych se mohla naplno věnovat svým miláčkům:D Ale to netuší, že by jich také mohlo být jednou tolik. No přece, kdyby bylo místo, je potřeba ho využít:D

  Klárka s Bertičkou:-)