Kluci jako buci:)))

12.07.2010 17:13

Dnes jsme jeli do Přerova pro naše odrostlé odchovance, kteří do dnešního dne bydleli u Petrušky, velmi sympatické mladé paní. Bohužel z nedostatku času mě poprosila, jestli bych klukům nenašla nový domov. Zadařilo se a hned ve středu si pro ně přijede Hela z CHS Petty Pett. Jedná se o Hubíčka - dalmatin NS a Chicca - zlatá aguti s černou a bílou. Chicco je vhodný k registraci, tak si myslím, že jej Hela využije i do chovu:-) Už teď se těším na nové informace z nového domova, na fotky, které mi Helenka určitě pošle. I Petrušce jsem slíbila, že jí budu informovat, jak se kluci mají:-) I přes to, že si je Petruška nemohla dál nechat, vděčím jí za to, že se o kluky půl roku nádherně starala a věřte mi, že z našeho setkání jsem cítila, jak moc jí bude po naháčcích smutno:( A tady už jsou kluci v plné kráse...