Miminka utíkají do světa:-)

30.07.2010 14:58

Včera mi ujela Lussy, zatím bude na dovolené v Brně a potom odjede do nového domova do Mostu. Doma už na ní čeká skinny kamarádka a skinny sameček. Tak věřím, že budou časem krásná miminka a nová paní majitelka mi pošle fotečky. Také odjel Lord k paní Monice, která už má Lambertka, kluci budou zatím bydlet spolu, prý už jsou kamarádi, není se co divit, jsou to bráškové, jsem moc ráda, že jsou spolu:) Dnes odjela do CHS Shadov on the moon samička Keity, i jí přejeme, aby se jí v novém domově líbilo. Miminka mi odjíždějí a mě začíná být smutno, zatím mi zůstali dva klučíci a miminka z vrhu M. A kolem 23.8. čekáme ještě mimi od Pepinky - skinny a od Doubí, to budou hlaďáčci, tak jsem zvědavá, jací se narodí hladcí mimísci, bude to v naší CHS poprvé:)